Financiraj svoj študij v ZDA s svojim športom.
Vsak član naše ekipe je bil nedolgo nazaj v tvoji koži in je zaključil študij v ZDA.
Delovni čas od 9. do 17. ure lahko opravljajo drugi! Sebe pa vidimo kot mlado in dinamično ekipo, ki ti poskuša biti na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Skozi čas, smo z našim delovanjem in nešteto srečanji zgradili mrežo z več kot 1000 trenerji.
V ZDA so univerzitetni športi včasih bolj priljubljeni kot profesionalni. Iz tega razloga si lahko prepričan, da bodo tvoje športne dosežke ovrednotili v obliki priznanja in športne štipendije.
Ugotovi, kateri športi so v središču univerzitetnih športov.
Do sedaj, smo zagotovili štipendijsko ponudbo za 93% naših športnikov.
Naši športniki so v povprečju prejeli štipendijo, ki pokriva 98% stroškov.
Vsak naš športnik ima v povprečju štipendijo v vrednosti skoraj 130.000 USD za celotno trajanje študija v ZDA.
Skupna vsota vseh štipendij naših športnikov v celotnem dodiplomskem študiju znaša skoraj 2,4 milijona USD.
Bivši pomožni trener moške nogometne ZDA reprezentance:
Kako močno se je univerzitetni šport v ZDA razvil v preteklih letih, si ni mogoče predstavljati, če ga nisi izkusil na lastni koži. Univerze ponujajo vse, kar ambiciozen športnik potrebuje za akademsko in športno uspešnost. Poleg tega, pa so izkušnje, ki jih kot študent športnik doživiš v času bivanja v Ameriki nepozabne. Samo predstavljaj si, da že kot ˝freshman˝ zaigraš pred polnim stadionom z 100.000 gledalci - noro. Zaradi vseh naštetih pozitivnih stvari, se mi ideja agencije Students Go West o usklajevanju študija in igranju vrhunskega športa hkrati, zdi odlična.
Die Zeit an der East Tennessee State University war für mich persönlich eine unglaublich schöne. Neben den tollen Erfahrungen im Sport konnte ich auch Abseits des Fußballplatzes fantastische Dinge erleben. Das College war für mich nicht nur ein Sprungbrett in die deutsche Bundesliga und in das österreichische Nationalteam sondern auch eine Möglichkeit mich persönlich weiterzuentwickeln. Ich würde so eine Chance sofort nochmal nutzen und bin einfach nur froh, dass ich damals den Schritt in die USA gewagt habe. Persönlich werde ich meine Zeit in den Vereinigten Staaten sicherlich nie vergessen.
„ Ich habe mehrere Fußballcamps in den USA geleitet und dadurch die ein oder andere Universität gesehen. Ich bin generell ein Fan vom amerikanischen Universitätssystem, welches Sport intensiv in den Alltag der Studenten integriert. Nicht nur die Athleten profitieren vom Engagement der Universitäten, auch die regulären Studenten sind ständig von Sport umgeben, was in weiterer Folge zu einem gesunden Klima am Campus der Universitäten beiträgt. Durch ein Studium in den USA kannst du aber nicht nur von dieser wunderbaren Verschmelzung von Sport und Bildung profitieren, sondern auch eine geile Erfahrung im Ausland machen, dein Englisch verbessern, eine andere Kultur kennenlernen und vieles mehr…„
Durch meine Aufenthalte bei Trainerseminaren der NSCAA in den USA habe ich das Collegesport-System kennengelernt. Ich war fasziniert von den Einrrichtungen die Universitäten den Sportlern bieten. Die Unis ermöglichen alles von Unterwasserlaufbänden bis Auswärtsspiele in die größten Städte der USA. Dies wirkt sich natürlich positiv auf das Niveau welches bei Frauenfußballteams der Universitäten an den Tag gelegt wird aus. Im Nationalteam haben wir zum Beispiel auch ein paar Mädels, die den Schritt in die USA gewagt haben und enorm davon profitierten. Zusammenfassend kann ich einfach guten Gewissens sagen, dass die Idee vom Studium verbunden mit Leistungssport sensationell und aufjedenfall eine Überlegung nach der Matura wert ist.
Copyright 2021 Students Go West
Varstvo potrošnikov – Varstvo podatkov – Odtis – Pogoji uporabe